SOOT umożliwia zarejestrowanie wszystkich etapów obsługi takiego przewoźnika, w tym:
- Odnotowanie faktu przyjazdu samochodu na parking
- Wezwania samochodu do podstawienia
- Wjazdu na zakład
- Między-ważenia (opcjonalnie)
- Rozpoczęcia załadunku/rozładunku
- Zakończenia załadunku/rozładunku
- Wyjazdu z zakładu
System umożliwia w jednolity sposób współpracę i dzielenie informacji pomiędzy uczestnikami łańcucha dostaw:
- Pracownicy ochrony – rejestrują fakt przyjazdu samochodu oraz odnotowują czas wjazdu i wyjazdu z zakładu. Mają do dyspozycji opcjonalne dodatkowe funkcjonalności związane z obsługą formalną uwzględniająca m.in wymogi RODO, regulamin poruszania się na terenie zakładu, itp. Otrzymują także alarmy o przedłużającym się pobycie samochodu na terenie zakładu
- Dyspozytorzy na magazynach – przywołują kierowców do określonego doku załadunkowego oraz rejestrują początek i koniec załadunku. Mają też stały podgląd na transporty zaawizowane, opóźnione lub o czasie
- Przewoźnicy (kierowcy) – otrzymujący z systemu SOOT informacje (np. SMSem) o kolejnych czynnościach do wykonania lub komunikaty ostrzegawcze
- Logistycy – dzięki intuicyjnym i czytelnym panelom, w sposób ciągły mogą nadzorować postęp obsługi zleceń transportowych i wykorzystania okien czasowych
- Informacje o statusie przesyłki mogą śledzić także Klienci (dostawcy i odbiorcy), dzięki funkcjonalności śledzenia przesyłki
Na jakie korzyści z wdrożenia modułu SOOT Yard Management systemu wskazują nasi klienci?
- Zdecydowana poprawa planowania załadunków i rozładunków
- W połączeniu z funkcjonalnością awizacji i okien czasowych, uproszczona została rejestracja przez pracowników ochrony faktu podstawienia samochodu, a czas obsługi formalno-administracyjnej na bramie uległ skróceniu do niezbędnego minimum (mniej niż 1 minuta)
- Dzięki rejestrowaniu opóźnień podstawienia samochodu przez spedytora w stosunku do planowanej awizacji i odpowiedniej reakcji ze strony logistyków , od 60 do 80% samochodów przyjeżdża obecnie o czasie
- Nawet o 3 godziny skrócono czas oczekiwania na załadunek/rozładunek
- Bieżące rejestrowanie zdarzeń na terenie zakładu (wjazd, załadunek, rozładunek, wyjazd itp.) ułatwiło reagowanie przez pracowników na nieprzewidziane sytuacje, czyniąc obsługę maksymalnie płynną
- Dzięki oznaczaniu stemplami czasowymi wszystkich etapów obsługi, znacząco zredukowano ilość nieprawidłowości i wąskich gardeł
- Polepszono komunikację z klientem w zakresie przekazywania informacji o planowanym terminie dostawy
Przykładowe zdjęcia ekranu z aplikacji