Śledzenie przesyłki

 

System SOOT umożliwia bardziej ścisłą współpracę z klientem, zwiększając jego zadowolenie. Działając jako platforma internetowa SOOT pozwala na współdziałanie z klientem na dwa sposoby.

Po pierwsze klient może otrzymać e-mailem z systemu link do strony WWW, gdzie będzie mógł podglądać aktualny status zamówionego towaru.

 

 

 W zależności od konfiguracji, SOOT może informować klienta o:

     

    • Fakcie przyjęcia przez przewoźnika zlecenia transportowego z przesyłką do tego klienta
    • Podstawienia samochodu u dostawcy
    • Terminie rozpoczęcia załadunku
    • Terminie zakończenia załadunku
    • Wyjeździe samochodu do klienta
    • Nieprzewidzianych zdarzeniach na drodze generujących opóźnienie - korek, wypadek, itp.
    • Estymowanym czasie przyjazdu do danej lokalizacji (ETA)
    • Zaraportowaniu przez kierowcę faktu dostarczenia przesyłki

     

Ponadto SOOT umożliwia klientowi potwierdzić prawidłowość i terminowość dostawy oraz zgłosić ewentualne zastrzeżenia w procesie śledzenia przesyłki.
Drugi sposób współpracy z klientem w systemie SOOT, to założenie takiemu klientowi indywidualnego konta wraz z hasłem. Wówczas otrzyma on możliwość samodzielnego awizowania swoich odbiorów (lub dostaw), realizowanych jego własnym transportem. W takim wypadku, klient lub jego przewoźnik będzie mógł wybrać dogodne okno czasowe i monitorować terminowość obsługi (np. opóźnienie podstawienia samochodu w stosunku do planu).

Dzięki włączeniu swoich klientów do współpracy on-line:

     

    • Polepszysz relacje z klientem, umożliwiając mu przekazywanie w prosty sposób uwag o realizowanych przez Ciebie dostawach.
    • Zwiększysz wiarygodność informacji raportowanych przez spedytorów.
    • Poprawisz terminowość przewozów.
    • Wyeliminujesz lub znacznie zredukujesz komunikację telefoniczno-mailową z klientem, w zakresie planowanych terminów dostaw.
    • Usprawnisz planowanie załadunków/rozładunków realizowanych samodzielnie przez klientów (odbiorców/dostawców).
    • Dzięki oznaczaniu stemplami czasowymi wszystkich etapów obsługi oraz zbieraniu w jednej bazie uwag od klientów, znacząco zredukujesz ilość nieprawidłowości i wąskich gardeł.

     

Przykładowe zdjęcia ekranu z aplikacji

 

logowanie soot pl    dashboard soot pl   lista awizacji soot pl