Zlikwiduj kolejki samochodów przed zakładem

Dużym problemem dla każdego przedsiębiorstwa jest obsłużenie oczekujących na załadunek lub rozładunek samochodów. Firmy radzą sobie z kolejkami na bramie w różny sposób: budując nowe parkingi, zwiększając obsługę w newralgicznych porach dnia lub w okresach sezonowych, zatrudniając pracowników w godzinach nadliczbowych, inwestując w drogie tablice elektroniczne itp.

 

Czas oczekiwania na załadunek/rozładunek

Podstawianie samochodów

 

 

Wykorzystując system SOOT i jego funkcjonalność „okien czasowych”, problem kolejki na bramie jest minimalizowany praktycznie do zera, bez ponoszenia przez firmę dodatkowych nakładów finansowych.

 

Jakie korzyści w tym zakresie przyniósł SOOT naszym klientom:
1) Zamiast budowy dodatkowych miejsc parkingowych, rozłożono bardziej równomiernie godziny podstawienia transportu przez spedytorów i przewoźników.

2) Zdecydowanie zmniejszono czas oczekiwania na załadunek/rozładunek – średnio nawet o ok. 3 godziny.

3) Moduł Yard Management przyczynił się także do zdecydowanego zmniejszenia naliczania przez spedytorów tzw. postojowego, czyli kosztów postoju samochodu przed bramą wjazdową i podjeżdżania w kolejce.

4) Dzięki rejestrowaniu opóźnień podstawienia samochodu przez spedytora w stosunku do planowanej awizacji, od 60% do 80% samochodów przyjeżdża obecnie o czasie.

5) Prostota odnotowania przez pracowników ochrony faktu podstawienia samochodu, dzięki wcześniejszemu elektronicznemu Zleceniu Transportowemu i Awizacji, skraca czas obsługi formalno-administracyjnej na bramie do niezbędnego minimum (mniej niż 1 minuta).

6) Wszechstronne dostosowanie pojemności okien czasowych do bieżącej lub przyszłej sytuacji, umożliwia elastyczne zaplanowanie obsługi w tzw. gorących okresach.

7) Dzięki rezerwowaniu okien czasowych zarówno dla transportów typu Franco jak i Loco, a także dla dostaw surowców realizowanych samodzielnie przez dostawców, skrócono nawet o 50% czas niezbędny do uzgodnienie takich transportów.

8) Bieżące rejestrowanie zdarzeń na terenie zakładu (wjazd, załadunek, rozładunek, wyjazd itp.) pozwala na dynamiczne reagowanie pracowników na nieprzewidziane sytuacje, czyniąc obsługę maksymalnie płynną.

 

Jeśli powyższe informacje zainteresowały Państwa, to zachęcamy także do kontaktu z naszymi konsultantami:

 

Szybki kontakt z naszymi konsultantami:
Sławomir Woźniak
Kinga Cao

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie. Więcej informacji znajdziesz na wszystkoociasteczkach.pl

Zamknij