sledzenie

Śledzenie przesyłki

Monitoruj terminowość dostaw do klienta w stosunku do planu.

Minimalizuj opóźnienia i szybciej reaguj na zdarzenia losowe.

Pozwól klientom na sprawdzenie statusu przesyłki.

Polepsz komunikację z odbiorcami, zastępując liczne rozmowy telefoniczne w sprawie terminów dostaw, intuicyjnym podglądem on-line.

Analizuj czasy realizacji poszczególnych etapów dostaw, zbieraj uwagi klientów i eliminuj nieprawidłowości.

Śledzenie przesyłki

System SOOT umożliwia bardziej ścisłą współpracę z klientem, zwiększając jego zadowolenie. Działając jako platforma internetowa SOOT pozwala na współdziałanie z klientem na dwa sposoby.

 

Po pierwsze klient może otrzymać mailem z systemu link do strony WWW, gdzie będzie mógł podglądać aktualny status zamówionego towaru. W zależności od konfiguracji, SOOT może informować klienta o:

  • Fakcie przyjęcia przez przewoźnika zlecenia transportowego, z przesyłką do tego klienta
  • Podstawienia samochodu u dostawcy
  • Terminie rozpoczęcia załadunku
  • Terminie zakończenia załadunku
  • Wyjeździe samochodu do klienta
  • Zaraportowaniu przez kierowcę faktu dostarczenia przesyłki

Ponadto SOOT umożliwia klientowi potwierdzić prawidłowość i terminowość dostawy oraz zgłosić ewentualne zastrzeżenia w procesie śledzenia przesyłki.
Drugi sposób współpracy z klientem w systemie SOOT, to założenie takiemu klientowi indywidualnego konta wraz z hasłem. Wówczas otrzyma on możliwość samodzielnego awizowania swoich odbiorów (lub dostaw), realizowanych jego własnym transportem. W takim wypadku, klient lub jego przewoźnik będzie mógł wybrać dogodne okno czasowe i monitorować terminowość obsługi (np. opóźnienie podstawienia samochodu w stosunku do planu).

 

Dzięki włączeniu swoich klientów do współpracy on-line:

  • Polepszysz relacje z klientem, umożliwiając mu przekazywanie w prosty sposób uwag o realizowanych przez Ciebie dostawach.
  • Zwiększysz wiarygodność informacji raportowanych przez spedytorów.
  • Poprawisz terminowość przewozów.
  • Wyeliminujesz lub znacznie zredukujesz komunikację telefoniczno-mailową z klientem, w zakresie planowanych terminów dostaw.
  • Usprawnisz planowanie załadunków/rozładunków realizowanych samodzielnie przez klientów (odbiorców/dostawców).
  • Dzięki oznaczaniu stemplami czasowymi wszystkich etapów obsługi oraz zbieraniu w jednej bazie uwag od klientów, znacząco zredukujesz ilość nieprawidłowości i wąskich gardeł.

Jeśli:

  • chcesz systemowo, transparentnie i tanio zorganizować obsługę transportu,
  • planowanie, przygotowanie i nadzorowanie usług transportowych zajmuje Ci zbyt dużo czasu,
  • pozyskiwanie i uzgadnianie danych awizacyjnych, niezbędnych do wystawienia zlecenia transportowego, zajmuje pracownikom większość czasu,
  • komunikacja z przewoźnikami staje się dla Ciebie zbyt uciążliwa,
  • myślisz o poszerzeniu grona przewoźników, ale obawiasz się związanej z tym konieczności zwiększenia zatrudnienia,
  • problemem stają się kolejki samochodów przed zakładem lub zaczyna brakować miejsc na Twoim parkingu,
  • zlecasz wiele przewozów,
  • przygotowujesz się do organizacji transportów na nowe kierunki,
  • sądzisz, że masz wynegocjowane najlepsze ceny na obsługiwanych kierunkach
  • przełożeni domagają się obniżenia kosztów transportu,
  • masz problemy z rozliczeniem usług zrealizowanych przez przewoźników,
  • ponosisz koszty związane z nieterminowymi dostawami,
  • masz inne, niewymienione powyżej problemy związane z obsługą transportu,

to z pewnością potrzebujesz SOOT, elastycznej i wielojęzycznej aplikacji z nowoczesnym interfejsem użytkownika i przyjaznym licencjonowaniem.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie. Więcej informacji znajdziesz na wszystkoociasteczkach.pl

Zamknij