Według raportu „Innowacje w MŚP. Pod lupą” ponad 50 proc. firm nie dokonało w ciągu trzech lat żadnej inwestycji, która miałaby charakter innowacji. Pomimo licznych działań promocyjnych czy kampanii na rzecz innowacyjności nadal duża grupa polskich przedsiębiorców nie widzi potrzeby wprowadzenia nowych działań. Z czego to wynika?

W ubiegłym tygodniu odbył się okręgowy etap VIII Ogólnopolskiej Olimpiady Logistycznej. Wzięło w niej udział ponad 500 uczniów szkół ponadgimnazjalnych z całej Polski. W kwietniu najlepsi będą mogli uzyskać indeks Wyższej Szkoły Logistyki. W związku z tym przedsięwzięciem warto się zastanowić nad tym, jaką przyszłość czeka branżę TSL.

Na poprawę konkurencyjności polskiej gospodarki w dużym stopniu wpływa transport. Jakie inicjatywy należy podjąć by stał się on jeszcze bardziej wydajny, a Polska mogła konkurować z państwami Europy i świata. Odpowiedzią na konieczność innowacyjnego podejścia do konkurencyjności, jest transport intermodalny, który może być perspektywą dalszego rozwoju branży TSL.

Od 10 listopada 2015 r. funkcjonuje kolejowy korytarz towarowy Bałtyk-Adriatyk (RFC5). Łączy on ośrodki przemysłowe Europy Środkowej z głównymi europejskimi portami Bałtyku i Adriatyku.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie. Więcej informacji znajdziesz na wszystkoociasteczkach.pl

Zamknij